Subject: FW: multimeedia seadmete soetuse ja paigalduse ühishankest viitenumber 232101
From: "Kairi Tammik" <[email-masked]>
To: "Marion Peever" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 09:42:51 +0200

Tere Marion!

Saatsin ühishankijatele reedel alloleva kirja (unustasin kohe kliendisuhete 
juhte informeerida sellest, seetõttu parandasin täna oma vea😊).

Aga küsimus nüüd sulle, et kas selle kirja peaks Deltas registreerima või 
mitte?

Ma saadan lähiajal sarnaseid kirju veel mõned (mõni ka sellise sisuga, kus 
informeerin, et 1 raamleping hakkab lõppema, kuid korraldame uue ühishanke).

Siis tean sulle neid vajadusel edastada.

Head

Kairi

From: Kairi Tammik
Sent: Monday, February 5, 2024 9:33 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: multimeedia seadmete soetuse ja paigalduse ühishankest 
viitenumber 232101

Tere!

Teile ka infoks, et saatsin reedel välja sellise kirja.

Head

Kairi

From: Kairi Tammik
Sent: Friday, February 2, 2024 8:04 PM
To: Kairi Tammik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: multimeedia seadmete soetuse ja paigalduse ühishankest viitenumber 
232101

Tere!

Osalesite Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) korraldatud ühishankes 
„Multimeedia seadmete soetus ja paigaldus“, viitenumber 232101, 
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/2827732/general-info .

Riigi IT Keskus võttis IKT-alusteenuste konsolideerimise käigus RIKilt 
nimetatud hanke tulemusel sõlmitud raamlepingud üle.

Juhime tähelepanu, et raamlepingute täitmise tähtajad:
hanke osas I (ekraanid) on 07.10.2024;

hanke osas II (projektorid) on 01.11.2024

hanke osas III ( heliseadmed, videokonverentsi seadmed, valgustehnika ja 
dekoratsioonid) on 28.09.2024

Vajalikud seadmed saate soetada kehtivate raamlepingute alusel enne nende 
lõppemist.

Teavitan teid, et Riigi IT Keskus ei korralda enam multimeedia seadmete 
soetuse ja paigalduse hanke läbiviimist ühishankena. Palume sellega 
arvestada ja vajadusel ise vastavad hankemenetlused korraldada.

Käesolev teade ei puuduta ühishankijaid, kes on liitunud Riigi IT Keskuse 
arvutitöökoha teenusega ja tellivad suhtlus- ja konverentsiteenust.

Heade soovidega

Kairi Tammik

hankejuht

Õigus- ja hankeosakond

Riigi IT Keskus

666 0162

 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus/mycompany> LinkedIn I 
<http://www.rit.ee> www.rit.ee

 <http://www.rit.ee/>